Less Than Zero

Ο εικονιζόμενος και η συμμορία του θα δώσουν λόγο στη Δίκη. Δεν αναφέρομαι φυσικά στο θεσμό της δικαιοσύνης ενός φαύλου και έκνομου συστήματος εξουσίας που καταπατά και αυτούς ακόμα τους κανόνες που το ίδιο έχει θεσπίσει. Είναι παραπάνω από προφανές, ότι αν υπήρχε έστω και ένας δικαστικός λειτουργός που να είχε την διάθεση να πράξει το καθήκον του, θα το είχε πράξει. Το αστειάκι με την διάκριση των εξουσιών έλαβε οριστικό τέλος. Οι απατεώνες που κυβερνούν καθώς και αυτοί που θα τους διαδεχτούν στα πλαίσια του κοινοβουλευτισμού, να γνωρίζουν από τούδε και στο εξής ότι δεν διαθέτουν πλέον κανένα είδος νομιμοποίησης.
 Τα "τσακάλια" της επαγγελματικής πολιτικής που μετατρέπονται ευπειθώς σε αρνάκια και αναφέρουν στους διεθνείς προστάτες τους, ας μην κοιμούνται ήσυχοι πλέον.
Το υπογράφω και σας διαβεβαιώ πως ούτε οι προστάτες σας δεν θα μπορούν να σας προστατέψουν πλέον. Σας ενημερώνω επίσης ότι, τα μεγάλα αφεντικά συνηθίζετε να αδειάζουν τους κατώτερους υπαλλήλους καθότι δεν έχουν μπέσα, κατά το κοινώς λεγόμενο, παρά μόνο περιουσία και πάθος για εξουσία. Τα ίδια ακριβώς πάθη που έχετε και εσείς, μόνο που εσείς είστε από κάτω . . . .
Υπαρκτού και σχεδόν βέβαιου του κινδύνου να παρεξηγηθώ από πολυποίκιλους "καλοθελητές" υπηρέτες, που θα σπεύσουν να με προβοκάρουν

ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ:

Δεν προτρέπω και δεν παρακινώ κανένα σε βίαιες και παράνομες ενέργειες. Απεναντίας ζητώ από όλους να εργαστούμε με γνώμονα την πολιτική αρετή και με σεβασμό στους νόμους και στο σύνταγμα για την προσωπική μας αξιοπρέπεια, την ύπαρξη ενός ολόκληρου λαού και την μνήμη ενός έθνους με μακρινό παρελθόν και αβέβαιο μέλλον.

Ο αείμνηστος Ηλίας Ηλιού ταξίδεψε στους ουρανούς στις 25 Ιανουαρίου 1985. Πιο πριν κατέβηκε από την πολιτική σκηνή (1981) δηλώνοντας σε συνέντευξη που παραχώρησε: "Είμαι πικραμένος. Όχι τόσο από τους αντιπάλους μου, που έκαναν στο κάτω κάτω τη δουλειά τους, αλλά από τους ομόφρονές μου. Δεν άφησαν πεπονόφλουδα που τους πετούσε η ντόπια ή η ξένη αντίδραση που να μην την πατήσουν... Αν ήθελε κάποιος να γράψει για τις αστοχίες της ηγεσίας του αριστερού κινήματος στην Ελλάδα, δεν θα χρειαζόταν τόμους χειρογράφων με σοβαρές αναλύσεις... Θα του αρκούσαν μερικά χειρόγραφα για να γράψει ένα μικρό χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Ο δρόμος με τις πεπονόφλουδες». Δυστυχώς, οι γκάφες των ομοφρόνων μου κατέστρεψαν ένα πανίσχυρο προοδευτικό κίνημα και μας πήγαν πολλές δεκαετίες πίσω."

Ο εμπνευστής "της γραμμής: επίθεση νομιμότητας" σε μια εποχή που μοιάζει ανησυχητικά  με την δική μας και μάλιστα προς το χειρότερο, καθοδηγεί εδώ και πολύ καιρό τα πολιτικά μου οράματα. Με τις μικρές μα καθόλου ασήμαντες δυνάμεις μου, θα ξεδιπλώσω αυτά τα οράματα στην αγορά, σε ποιο συχνή πλέον επικοινωνία μαζί σας, με αρθρογραφία, μελέτες, κείμενα και πνευματικό-καλλιτεχνικό έργο. Δέχομαι και αναμένω προσκλήσεις από συλλογικότητες, που δεν είναι κομματικά και ιδεολογικά καπελωμένες, για να εργαστούμε για την δημοκρατική επανάσταση και την πνευματική αναγέννηση.

Είναι αντιληπτό ότι χάνω αρκετό πολύτιμο χρόνο σε εργασίες που μου αποφέρουν τα προς το ζην, αφού δεν υπάρχει άλλη οικογενειακή περιουσία να καταναλωθεί και η πλούσια νύφη δεν μου έχει κάνει ακόμα πρόταση. Προσπαθώ να μειώσω τις ανάγκες μου και να κάνω εργασίες που να συνδυάζουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Περισσότερα για την "κατάστασή μου" μπορεί κανείς να διαβάσει στην από 17 Μαΐου 2009 ανάρτηση "Η εξομολόγηση ενός ασήμαντου ανθρώπου"  / "De Profundis"

Δεν θα μου το συγχωρέσω ποτέ, και ζητώ να μην μου συγχωρεθεί, αν δεν κάνω κάθε τι ανθρωπίνως δυνατό για μην επιβεβαιωθεί  το ρητό: "ότι ένα μας διδάσκει η Ιστορία, πως δεν διδασκόμαστε από αυτή."

Εγώ το κάνω για την ψυχούλα μου. Αυτό είναι τίμιο και ειλικρινές.

Σας ζητώ να μην πιστεύεται σε κανένα Σωτήρα.  

Η ελευθερία, είναι υπόθεση των ίδιων των ανθρώπων και των λαών, δεν χαρίζεται. 

  Καλώς ήλθατε στα Ιουλιανά του 2010 !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Της φιλελεύθερης…. το κάγκελο

Κωλοφαρδία

Πανωλεθρίαμβος